• Actividades Extraescolares

As actividades extraescolares son aquelas actividades que se desenvolven fóra da Xornada Escolar e nas que só participa o alumnado que o desexa. A nosa intención é que a oferta destas actividades contribúa a facer realidade o obxectivo principal da escola salesiana: a atención e o desenvolvemento de todas as dimensións da persoa, por iso ata pretendemos que sexan actividades integradoras para favorecer o crecemento e a maduración de cada alumno e alumna.

Información xeral das actividades extraescolares:

¿CALES SON?: A descrición detallada da oferta de actividades pode atoparse no seguinte ligazón.

DURACIÓN: Comezan o 8 de outubro de 2020 e rematan o 28 de maio de 2021.

ALTAS/BAIXAS: O último día para darse de baixa nalgunha actividade sen prexuízo de perder a cota é o 30 de Novembro. A baixa deberá facerse por escrito na administración do centro. As altas serán posibles sempre e cando haxa plazas na actividade.

CRITERIOS DE ADMISIÓN: Nas actividades con límite de praza, as prazas cubriranse seguindo os criterios de:

• Prioridade do alumnado que xa estaba participando o curso anterior.
  • Por orde de inscrición en setembro do alumnado novo na actividade.

Este curso 20-21, por mor da situación sanitaria, en EI e EP, as actividades están condicionadas a súa realización co alumnado do mesmo grupo-aula. Ademais ao ter xornada continua de mañá, adaptouse a proposta de actividades a esta circunstancia.

Para cubrir o horairo hata as 17h, ofertouse este curso o servizo de hora de lecer/contacontos para as familias que necesitaban conciliar e cubrir este tempo.

Outros servizos