Viaxe de estudos por Italia

Os alumnos de 1º de bacharelato do Colexio San Juan Bosco acaban de regresar da súa viaxe de estudos por Italia, unha experiencia educativa e cultural que lles permitiu coñecer de primeira man algúns dos lugares máis emblemáticos deste fantástico país mergullándose na súa rica historia e cultura.

A primeira parada deste fascinante percorrido foi nos lugares de Don Bosco, onde os alumnos tiveron a oportunidade de coñecer moi de preto a vida e obra deste ilustre santo.

Durante os primeiros días, os estudantes visitaron os lugares relacionados coa vida e obra de San Juan Bosco, o fundador da Congregación Salesiana. Percorreron Turín, a cidade natal de Don Bosco, e coñeceron o Oratorio de Valdocco, onde o santo desenvolveu gran parte do seu labor educativo e social cos mozos.

Posteriormente, o grupo desprazouse á rexión da Toscana, onde tiveron a oportunidade de visitar Pisa e admirar a súa famosa Torre Inclinada. Continuaron a viaxe cara a Luca, unha encantadora cidade amurallada, e Florencia, o berce do Renacemento, onde puideron contemplar obras mestras da arte e a arquitectura italiana.

Os dous últimos días da viaxe estiveron dedicados á visita de Roma, a cidade eterna. Os alumnos exploraron os vestixios do glorioso pasado romano, percorrendo as maxestosas ruínas, as impoñentes igrexas e as pintorescas prazas que conforman a capital italiana, así como os seus recunchos máis característicos. Cada visita desta cidade milenaria narráballes unha historia distinta, espertando a súa curiosidade e avivando o seu amor pola arte e a historia.

Coa maleta chea de recordos indelebles e o corazón repleto de emocións, os alumnos de 1º de Bacharelato regresaron a casa despois de vivir unha experiencia que os enriqueceu tanto académica como persoalmente. Sen dúbida, esta viaxe de estudos por Italia quedará gravada nas súas mentes como un capítulo inesquecible da súa educación, marcado polo descubrimento, a aventura e o compañeirismo.

Artículo anteriorInmersos en la Orquesta Sinfónica de Galicia!
Artículo siguienteSemana do Libro