Festa de Don Bosco

Chegou o día 31 de xaneiro, día de Don Bosco, un gran día de festa no noso centro!

Iniciamos a xornada de festa coa celebración na igrexa, á que seguíu a degustación da tradicional merenda especial deste día, chocolate quentiño cun pastel, servido pola ANPA.

Despois da degustación, os nenos e nenas de EP tiveron as finais dos BoscoTorneos de Xadrez, Conecta 4 e Buxaina, nos que participaron nos recreos das últimas semanas.

Unha vez coñecidos os gañadores, en EI-EP estivemos a desfrutar o resto da mañá dos xogos que os propios nenos prepararon en Ed. física no primeiro trimestre.

Na ESO e bacharelato, desfrutamos dunha gran velada no noso teatro, Boscovisión. Cada clase, representando a un país, pasou polo escenario para deleitar ao público con actuacións instrumentais, fragmentos de clásicos dos musicais, bailes, unha obra teatral… A gran variedade e a calidade das actuacións foi a clave para que todos estivésemos expectantes durante toda a gala.

Acto seguido, a animación pasou ás gradas do pabillón, xa que na pista dábase cita a final de Interclases, un torneo de fútbol no que todas as clases de ESO e bacharelato estiveron participando ao longo das últimas semanas.

Xogos e deportes colectivos foron as actividades que encheron a tarde festiva dos maiores. No caso dos máis pequenos, a velada artístico-musical foi a gran posta en escena das actuacións por cursos que estiveron semanas ensaiando.

Grazas a moitos antigos alumnos e alumnas por vir á que foi e será sempre a vosa festa, vese que é dos momentos que quedan gravados nos corazóns.

Podemos dicir que foi un día cheo de xogos, festa e ledicia ao estilo de Don Bosco, o fundador das Casas Salesianas.

Aquí tedes un recopilatorio dalgúns dos momentos do día.

Celebración na igrexa:

Veladas de todas as etapas:

Xogos e Deportes:

Finais dos BoscoTorneos e Interclases:

Artículo anteriorDía de la Paz
Artículo siguiente1º EP Visita o Castro de Elviña.